úterý 27. srpna 2013

Ladybox srpen - RECENZE + odtajnění spolupráce


Přijde mi,že Ladybox mi prostě není souzen. Ptáte se proč?

Psal se začátek roku 2013,15 února jsem měla mít se svou třídou maturitní ples. Já jsem se starala o sponzorské dary (hlavně do tomboly) a jelikož jsme byla "kosmetická škola" ,napadl mě Ladybox. Nu co,za zkoušku nic nedám :)

Slovo dalo slovo,plácli jsme si a já netrpělivě čekala na balík. Bohužel,pošta to "pokazila",takže se sponzorský dar vrátil zpět a nestihl přijit do osudného dne.


Pán,se kterým jsem dar do tomboly dohodla mi napsal,že se moc omlouvá,že balík nepřišel a až budu mít zájem o nějakou spolupráci,mám dát vědět . Nedalo mi to a napsala jsem jim.

A co z toho vzniklo? Tramtadadááá

3 krabičky Ladybox ( na každý měsíc jedna ) abych mohla udělat objektivní souhrn a recenzi na všechny krabičky a ukázat VŠEM,proč zrovna kupovat tohodle "zajíce v pytli"
PS : možná Vám z toho taky něco kápne ( třeba balík LB v giveaway? Hmm uvidime :P )



Můj první Ladybox je ten srpnový - ano,zatím,co už většina blogerek měla v pátek balík doma a všude na blogu už se objevily recenze,má pošta to ZASE POKAZILA  a balík mi přišel až dnes(včera.pondělí) okolo půl druhé. Ano,prostě mi není souzen.



Informace :
Ladybox
Eshop ladybox
Objednáno : 16.8.2013 -doba expedice uvedena mezi 18.8-24.8 2013
Doručeno : 26.8.2013 (mělo přijít v pátek)
Cena :  319kč
Pošta : v ceně
Způsob platby : Přes účet nebo možnost zaslání na dobírku
Možnost předplatného  na 3,6 nebo 12 měsíců ( u tří měsíců vyjde balíček na 299kč /kus)

Při registraci vyplnte dotazník,jedná se o průzkum trhu,co uvítáte v balíčkách ladyboxu


Krásná růžová krabička,nemyslíte?




V krabičce další krabička


Už vím,proč všechny votočářky prahnou hlavně po těch krabičkách :D


Chvilka napětí


Obsah :


Korres lip gloss - odstín cherry
cena na internetu 291kč
-nevoní,nechutná
-obsahuje vitamin E a C
-po jednom nanesení mam rty vláčné a hebké ( je to super,protože jsem je měla hodně popraskané)



Lak na nehty "Beauty UK"-růžový
cena na internetu 99kč
-již po dvou  vrstvách krásná růžová barva



Ryor mátový gel -cestovní balení
- průměrná cena 40kč ( k dostání pouze v 200ml provedení za 162kč)
Se značkou Ryor jsem měla vždy jen výborné zkušenosti a ani ted to není vyjímkou.
-krásně voní,gelová konzistence,není čirý.lehce vstřebatelný,chladivý
( po včerejším útoku na sekáč,když jsem v levé ruce měla asi 12ks oblečení -které bylo celkem těžké,jednalo se totiž o svetry a kabáty + jsem je tahala asi 15 minut - je má ruka jak cizí. Mám ji namoženou a dost bolí. Namazala jsem ji timto gelem a pocit uvolnění a menší bolestivosti se dostavil hned za pár minut )


Iven cosmetic -luxury line
"Collagen speciál s elastinem "
Vzhledem k tomu,že je mi teprve 19let a má plet nemá sklony ke stárnutí,je pro mě tento gel zcela zbytečný. Netuším,proč jsem v dotazníku musela vypsat svůj věk,když jsem stejně dostala produkt,který se hodí pro ženy 30+.
Ale co,dala jsem ho mamce.

-krásná vůně
-skvělé roztíratelný ( vhodný na  vrásky očního okolí )
-gelová konzistence,čirý


Pure fiji- kokosové mléko ŠAMPON (30ml cestovní balení)
běžná cena 460kč za 265ml ( k dostání na stránkách ladybox.cz za 391kč )

Vzhledem k tomu,že mi právě šampon došel a na žádnou cestu ,na kterou by se mi hodilo malé provedení, se nechystám,rozhodla jsem se ho vyzkoušet.

-krásně voní
-nepění tolik,jako ostatní šampony
-musíte mít pořádně mokré vlasy na mytí


Vypotřebovala jsem skoro celou tubičku , vlasy jsem i při mytí měla hrozně zacuchané a pěnění "drhlo".


Pure fiji- kokosový krém - KONDICIONÉR ( 30ml cestovní balení )
běžná cena 460kč za 265ml ( k dostání na stránkách ladybox.cz za 391kč )

Po zacuchání vlasů šamponem jsem se rozhodla použít kondicionér  a modlila se,aby zabral.

-krásné voní
-krémová konzistence
-po nanesení a opláchnutí jsou vlasy hebké a už ne tolik zacuchané


Vzorky
Vlasového mléka TMT - Cristal Liquidi Latte 6ml
běžná prodejní cena 349kč za 150 ml



Vzhledem k tomu,že se mi vlasy hodně mastí a toto je "neoplachující se " produkt, vzorek zkoušet momentálně  nebudu.

a Vlasový olej TMT - Inca Oil - Pandora oil 3ml
běžná prodejní cena 560kč za 100ml

Vzhledem k tomu,že se mi vlasy hodně mastí a toto je "neoplachující se " produkt, vzorek zkoušet momentálně  nebudu.



Takže,sumasumárum,už za první dva produkty zaplatíte víc ,než za celou krabičku ladybox ( jasně,tolik za jeden lesk určitě normálně nedáte). Ano,nikdy nevíte,co tam bude,jestli vám to sedne....ale,od toho jsou tu maminky,tetičky a babičky,které tím můžete obdarovat, menší balení si vzít na cesty a vzorky věnovat na votočvohoz k nákupu ( a hlavně,na votočvohoz to můžete s holkama povyměnit )

Musím ale uznat,že jsem čekala od balíčku trošku víc,ale poté,co jsem vše uzkoušela,začínám být s obsahem celkem spokojená . Jsem zvědavá na další měsíc !


Uvidím,co bude v dalších "krabičkách",ta moje už je narvaná náhrdelníky


Hodnocení :

+ krásná krabička
+ plné balení drahého lesku na rty

- od jejich začátku poměrně vzrostla cena
-zaslání kolagenu na vrásky
-vzhledem k "1 narozeninám" jsem čekala dáreček pro kupující



Já uděluji 3 kočky z 5 :)


10 komentářů:

  1. Tahle krabicka je opravdu slaba,zklamala. Kolagen je ovsem fajn,je mi21 a taky ho nepotrebuju,ale zadrzuje vodu,takze plet je vice hydratovana. Byl super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano,koukala jsem na předešlé krabičky a ta se jim bohužel moc nevydařila.Mamka si ten kolagenvzala a je spokojená :)

      Vymazat
  2. Ahojky, musím trošku projevit zklamání - oceňovala jsem tvůj blog, protože nabízel něco, co jsem jinde neviděla - nápady, jak nakoupit dobře na ebayi, jak ušetřit...ale ne recenze...:( toho je všude strašně moc. Chápu, žes dostala skvělou nabídku, která se neodmítá, ty dva další boxíky si ještě přečtu, ale prosím, nebuď jako 99% zbylých beauty blogů.:) Tvá věrná fanynka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To pozor,celý muj blog je o recenzích,proto jsem udělala recenzi i na ladybox ( akorát jsem do toho přidala momentálně i recenzi na produkty,protože napsat jen dobu dodání,a zpusb platby mi přišlo celkem málo) .
      navíc si myslím,že budete rády když jeden box budete moc vyhrát :)

      Vymazat
    2. Já jsem to nemyslela špatně, spíše to beru jako čtenářka X blogů, která se nudí v práci - moc ráda si přečtu něco o oblečení spíše než o kosmetice...Ber to spíš jako můj tip, co by se MĚ líbilo, ne že bych tě chtěla nějak "sjet" :))

      Vymazat
    3. V pořádku :) já to úplně chápu :) kritika je taky dobrá,potřebuju ji k tomu abych se zdokonalovala :)

      Jsem ráda za věrné čtenářky jako ty a slibuji,že se polepším :D !

      Vymazat
  3. A koukám, že jsem se špatně vyjářila - recenze samozřejmě super, jen už mi lezou na nervy recenze kosmetiky a hlavně SENZABOXŮ a LADYBOXŮ - nic víc :D ach jo, ani vyjádřit se už neumim :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mám stejné složení a nemůžu říct, že by se mi nelíbilo, spíš bych prostě vyměnila lesk za cokoli jiného (třeba ty Inglot stíny :D) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Normálně bych ti tu spolupráci hrozně záviděla, ale když vidím, jaká je to slabota...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba to bylo jen malé "selhání" a příště to bude o něco lepší,uvidíme :)

      Vymazat