úterý 13. srpna 2013

černá šifonová sukně ebay - RECENZE

Miluju šifonové sukně,vlastně,miluju všechno co je ze šifonu,ale o to ted nejde :D...




Tyhle šifonové sukně jsou prostě paráda,jednou si brousím zuby na všechny barvy,co mají v nabídce ( dají se skvěle kombinovat a každej den můžu hrát jinou barvou  )



Nutně jsem potřebovala černou sukni k jedné vínové košili s průstřihem na zádech  ( ze sekáče za 13 kč ) a jelikož tu nechci "pět ovace" na stejného prodejce,jako u růžové sukně ( TADY ),rozhodla jsem se zabrousit k jinému prodejci.



Kup jí TADY :)
Objednáno : 19.7.2013
Doručeno : 12.8. 2013
Cena : 113kč
Pošta : ZDARMA
Způsob platby : Paypal


Vždycky,když vidím na posteli ležet žlutou obálku,srdce mi radostí poposkočí o 3 metry výš,protože ta radost z každého nového balíčku je nepopsatelná ! ( když jeden den nepřijde,mám z toho špatnou náladu... )




:)


Sukně je rozbalená (musim ji teda vyžehlit)...




Materiál :

Materiál je šifon- ten je jak je známo průhledný. V pase je na gumu.
Co mě hodě překvapilo je to,že sukně nemá podšívku ! Ale díky bohu tolik neprosvítá.



Velikost:

Velikost je psaná "one size" tedy univerzální. V pase se natáhne dost,to je pravda ( možná až do velikosti L ) ,ale přijde mi na nižší slečny. Bála bych se,že vyšším bude krátká. Ale jelikož já jsem prcek,sedí jak má :D



Hodnocení:

+ Stejná jako na obrázku
+ Skvělá cena

- Bez podšívky
- Sem tam vylezlá nitka

Uděluji 3 z 5 :)


A co vy? Máte už nějakou doma,nebo se chystáte si nějakou pořídit?



7 komentářů:

  1. Tak to ještě štěstí, že je černá. Ta krémová bez podšívky by byla asi hodně odvážná. Nicméně je hezká. Taky ted pokukuju po ebay? Můžu se zeptat jak to funguje na paypal? Platíš za transakce? Nebo za účet?

    Moc díky za zprávu. (stačí přímo sem, dost sem chodím :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neplatíš vlastně vůbec za nic,jen za předmět co jsi si koupila :) Jediny,co je u paypalu jiny je to,že ma jiny kurz :)

      Vymazat
  2. Já mám tu krémovou, a není vůbec průsvitná :) Jinak tyhle sukně mám doma v několika barvách a jsou opravdu super. Podle mě se ale některé kusy nenatáhnou ani do L.. Občas je sukně větší, je to kus od kusu. Kamarádka má S a sedí jí akorát,víc se nenatáhne, já jsem měla štěstí, mám M, a sedí mi taky, ale opravdu tip top :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono taky záleží na prodejci,každý prodává jinou kvalitu atd :)

      Vymazat
  3. Ano,měla jsem jí také.Bílou,přesně jako píšeš,neprůsvítala,ale proto,že jsem vyšší,tak je mi krátká :D/

    OdpovědětVymazat
  4. Holky a mate fotku vyzehlene sukne? :D kuji

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to přesně jak ty píšeš, když vidim doma balíček, hned mám radost a miluju to rozbalování. :D

    OdpovědětVymazat