čtvrtek 4. července 2013

Maxnina-I am winner

Přitahuji výhry asi tak jako magnet se stejným polem-takže vůbec. Ale i na mě se konečně usmálo štěstí :) !
Před pár dny jsem se zúčastnila giveaway na TOMTO BLOGU - majitelka blogu je velmi milá,blog zajímavý (doporučuji ke shlédnutí :) )



Malou recenzi na web maxnina.net naleznete ZDE

Náramek mi dorazil dnes,krásně zabalen .


Ve skutečnosti je ještě krásnější,i kocourovi se líbí :)



Mám z něj radost,ale z webu Maxnina si po přečtení recenze od slečny Káji ,nic neobjednám.


Ted už jen koupit něco zelenýho a vezmu ho do ulic :)


6 komentářů:

  1. Ten tvůj kocour je prostě úžasnej, to náš Michal na focení moc není :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) Já mám doma takového pomocníka,že zase asistuje u všeho:D

      Vymazat
  2. Jé, děkuju moc za zmínku! Jsem moc ráda, že se ti líbí :) Jinak ten kocour je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé! :)
    Chci tě pozvat ke mě na giveaway:http://barbarasway.blogspot.cz/2013/07/first-giveaway.html ... třeba se ti u mě taky poštěstí! :)

    OdpovědětVymazat